Vriend van de KSM

Vriend van de KSM worden? Als KSM-vriend word je als eerste uitgenodigd – en krijg je korting op onze activiteiten. Voor €15,00 per jaar ben je KSM-vriend!

Welke voordelen heb ik als KSM-vriend?

–  Ontvang ons jaarverslag en nieuwsbrieven
–  Je bent als eerste op de hoogte van onze geplande activiteiten
–  Voorinschrijving en korting op onze activiteiten (lezingen, cursussen, workshops)
–  Maak elk jaar kans op op een uniek kunstwerk van een lokale kunstenaar

Wat kost een KSM-vriendschap?

–  € 15,00 per jaar voor één persoon
–  € 25,00 per jaar voor gezin

Meld je aan als vriend van de KSM door het contactformulier in te vullen. Je kunt ook mailen met secretariaat@kunststichtingmarkelo.nl of bel 0547 363 832.

Onze vrienden zijn belangrijk!

Een leven zonder vrienden kunnen wij ons niet voorstellen. Met steun van jullie is het voor ons mogelijk om diverse activiteiten voor jong en oud te kunnen blijven organiseren.

Net als veel andere verenigingen en stichtingen, krijgt ook de KSM steeds minder subsidie. Met de bijdrage van onze vrienden kunnen we toch oude en nieuwe activiteiten blijven organiseren, zoals we dit al sinds 1993 hebben gedaan.

Bedankt!

Vriend van de KSM, we willen je hartelijk danken voor je steun in de afgelopen jaren! We hopen ook in de komende jaren op je te mogen rekenen…

Een warm hart voor kunst voor jong en oud!