Over KSM

Inmiddels bestaan we meer dan 20 jaar en dit alles dankzij een groepje enthousiaste kunstliefhebbers, die kunst toegankelijk wilden maken voor alle Markeloërs… Vanaf de oprichting heeft beeldende kunst centraal gestaan als invalshoek.

Wij zijn vanaf het begin actieve stichting met veel betrokken vrijwilligers. Meerdere keren per jaar worden er diverse activiteiten georganiseerd voor jong en oud.

Via de agenda houden wij je op de hoogte van onze geplande activiteiten. Jaarlijks organiseren we onder andere de kunst- & etalageroute, diverse workshops en betrekken we basisscholen bij onze projecten. Natuurlijk worden onze activiteiten opgenomen in de Hof van Twente info (voormalig VVV) en in de evenementenkalender van Maarkelsnieuws

Uiteraard houden we je graag op de hoogte van het laatste nieuws van de KSM. Of laten we je weten waar in de buurt leuke activiteiten en exposities te vinden zijn op het gebied van kunst in de breedste zin van het woord.

Een beeldverslag van onze evenementen vind je op onze fotogalerij. Wij geven je graag een indruk van de sfeer en inhoud van onze activiteiten. We staan open voor suggesties en waarderen feedback van onze deelnemers.

Wil je meer weten over hoe de KSM is ontstaan? Kijk dan vooral naar onze visie en geschiedenis.

Ria Hofstee

Kunstroute “Monsters” 29 juni t/m 28 oktober 2018

By | Agenda | No Comments

Kunstroute “Monsters” 2018

Voor deze 23 ste editie hebben we gekozen voor het thema “Monsters”. Het thema krijgt door middel van 29 inzenders gestalte met monsters van allerlei soort. De verschillende invalshoeken zorgen voor een bijzondere openluchtexpositie langs de 20 kilometer lange route. De werken zijn gemaakt door professionele kunstenaars als ook amateurschilders. Daarnaast hebben alle basisscholen een kunstwerk ingeleverd dat is gemaakt door de leerlingen.

• Datum: 29 juni t/m 28 oktober 2018
  • Aanvang: Dagelijks