Kunstroute 2018 “Monsters”

By 2 augustus 2017Nieuws

Kunstroute Markelo 2018

De kunstroute heeft dit jaar een lengte van ongeveer 20 kilometer dit is de 23e  Kunstroute in en rondom Markelo. Je kan op de fiets, met de auto, en of lopend de route gaan bekijken. De route is van 29 Juni tot en met 28 oktober 2018.

We starten in Markelo zoals ieder jaar bij het VVV en gaan richting het Beaufort. De route boekjes zijn te koop voor slechts € 2,- bij het VVV Markelo en verschillende winkeliers in Markelo, en o.a bij Camping de Kattenberg, camping de Keite, De Hoestinkhof , De Kaaswinkel en Boekhandel Prins. De route loopt door het prachtige afwisselende Markelose landschap langs bossen, heuvels en water. Uiteraard zijn er een aantal punten om even uit te rusten.

Er zijn 29 kunstwerken te bewonderen. Van professionele hand maar ook gemaakt door de kinderen van onze basisscholen. Met deze de route is goed te zien dat kunst iets is voor iedereen. Op elk niveau is prachtig werk gemaakt.

kunstroute-2107-markelo-ksm-kunststichting-markelo

(Route boekje is te koop bij diverse verkooppunten)

Om te noteren:

• Wanneer: 29 juni t/m 28 oktober 2018