25 jaar Kunstroute

By 2 augustus 2017Nieuws

25 jaar Kunstroute Markelo 2020

De kunstroute heeft dit jaar een lengte van ongeveer 20 kilometer dit is de 25e  Kunstroute in en rondom Markelo. Je kan op de fiets, met de auto, en of lopend de route gaan bekijken. De route is van 28 Juni tot en met 27 oktober 2019.

We starten in Markelo zoals ieder jaar bij het VVV en gaan richting het Beaufort. De route Flyers zijn te koop voor slechts € 3,- bij infocentrum

Markelo en verschillende winkeliers in Markelo, en o.a bij Camping de Kattenberg, camping de Keite, De Hoestinkhof , De Kaaswinkel en Boekhandel Prins. De route loopt door het prachtige afwisselende Markelose landschap langs bossen, heuvels en water. Uiteraard zijn er een aantal punten om even uit te rusten.

Er zijn 22 kunstwerken te bewonderen. Van professionele hand maar ook gemaakt door de kinderen van onze basisscholen. Met deze de route is goed te zien dat kunst iets is voor iedereen. Op elk niveau word er prachtig werk gemaakt.

Deze kunstroute is mede mogelijk gemaakt door het cogas cultuurfonds

Om te noteren:

• Wanneer: 17 juli t/m 1 november 2020